Kompresor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 2 17:37:42 CEST 2017

Prodejci na Banggood mají dodací lhůty slušné. Má osobní statistika (7
nákupů) je 14-21 dní.

Kdybyste nebyl tak daleko, tak bych Vám klidně půjčil dospělý kompresor.
Aspoň byste pak
měl srovnání a mohl i změřit spotřebu vzduchu atd.
Předpokládám, že i v Praze se najde někdo, kdo pár dní nebude potřebovat
svůj kompresor.

PL