Kompresor

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Duben 2 11:27:34 CEST 2017

Tak přesně na takovou sadu jsem narazil i na Aukru:
http://aukro.cz/show_item.php?item=6213420378&gclid=Cj0KEQjwn_3GBRDc8rCnup-1x8wBEiQAdw3OAZXDT-RGXGmwfggwFc5tBTy28uJMW4gO8QBfdFyVK-IaAs8D8P8HAQ

Nemám zkušenosti s nákupem na Banggood. Jaké mají dodací doby? Potřebuju to
pokud možno hned, abych ten dispenzer mohl testnout a dát Confirm, nebo
naopak zprudit že nejde.

Předpokládám, že k tomu bych pak dal rychlospojky, co doporučoval p. Labaj,
nebo šroubení, co doporučil p. Šimek:

From: Petr Labaj
Na pneumatiku se používají takové komponenty:
http://www.akvinaservis.cz/10177-kovove-nastrcne-spojky
Hadička se do toho zastrčí jen tlakem, pro vytažení se zmáčkne ten kroužek.

From: Petr Simek
Vetsinou tam byva G1/4" vnitrni, k tomu by melo jit tohle :
https://www.uni-max.cz/sroubeni-s-hadicovou-koncovkou-1-4-6-mm/d/

Něco z toho snad budou mít v instalatérských potřebách za rohem,
železářství, nebo Hornbachu.

PH