Kompresor

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Duben 2 08:04:44 CEST 2017

Iste. Chladnickovy kompresor nie je jedine riesenie. Kazdy si moze vybrat.
Olejove hospodarstvo mozete vylepsit filtrom na vystupe. Zachyteny
olej mozete nechat vcucnut sacim potrubim kompresora. Mam skusenost,
ze pri kutilskom vyuziti chladnickovy kompresor funguje bez problemov
aj bez doplnania oleja.
Filtre su tiez k dispozicii na vychode
http://www.banggood.com/Spray-Gun-Air-Line-Mini-Filter-Water-Trap-Clear-9cm-Long-Painting-p-922795.html?rmmds=search
http://www.banggood.com/AFR-2000-14-Air-Compressor-Filter-Water-Separator-Trap-Tools-Kit-With-Regulator-Gauge-p-1043338.html?rmmds=search