Re: Robotická sekačka

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Duben 1 21:13:50 CEST 2017

1. Ona se snaží každé místo sekat 2x. No a ví, jak široký pruh seká,
takže ze zadané plochy ví, jak dlouho má jezdit. A snaží se to dělat
každý den. pokud to nemá zakázané. Na jedno nabití to nezvládne ani
náhodou. Obvykle tak hodinu seká a 3 hodiny se nabíjí.

2. Nemá koš. Takže mulčuje. Má nože, které vypadají jako 3 žiletky.
Takže usekne jen malý kousek trávy, ale často. To je pro trávu dobré,
spíše zesílí. Ale plevelům to vadí, nemohou se rozmnožovat.

Martin Záruba