Kompresor

Sobota Duben 1 19:27:14 CEST 2017

A co olejove hospodarstvi lednickoveho kompresoru?
Novejsi asi pouzivaji nemineralni oleje, ktere navlhnou a hlavne, ten
olej to vyflusava ven, ne? Pomalu ale jiste...
Ale je mozne, ze je to jinak, novejsi kompresory jsem nezkoumal, tak jen
aby to nekdo znalejsi vyvratil nebo potvrdil...
Kazdopadne bych koupil za 2 litry v akci v bau... nejaky normalni
kompresor pro ucel toho dispenzoru, mam taky s 25l zasobnikem a to staci
nafouknout jednou a osazuju cely den.