Kompresor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 1 18:23:05 CEST 2017

Na pneumatiku se používají takové komponenty:
http://www.akvinaservis.cz/10177-kovove-nastrcne-spojky
Hadička se do toho zastrčí jen tlakem, pro vytažení se zmáčkne ten kroužek.
Tyhle komponenty se dělají s různými závity na druhé straně, nejběžněji
právě s klasickými
G1/8" nebo G1/4", takže přechod na klasické šroubovací armatury je snadný.

PL