Kompresor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 1 18:15:03 CEST 2017

2-litrová PETka při 8 barech obsahuje 16 litrů expandovaného vzduchu.
To když prudce otevřete nebo zavřete dveře tak uděláte v místnosti
určitě větší
změnu tlaku (to k těm prasklým oknům).

A k poškození sluchu - zažil jsem to dostkrát v hodně malé místnosti
(pokusy dělám
ve sklepě). Člověk se lekne fest, ale žádné následky jsem nikdy nepociťoval,
ani nějaké zvonění v uších, což se mi občas při silné expozici hluku stává.
Vy určitě budete umět rychle spočítat, ekvivalentu jakého množství spáleného
střelného prachu je adekvátních těch 16 litrů vzduchu, tedy jaké patroně
třeba
do poplašňáku to odpovídá.

PL