Kompresor

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Sobota Duben 1 14:16:40 CEST 2017

zkuste pokouknout po starych vyprodejich na Avii tam byl snimac tlaku brzd
mam takovy pocit ze spinal pri 4barech

Riziko prasknuti no vcera mi na vyfukovacce nezavrelo formu(mou chybou
testoval jsem soft) a pri 15barech kterymi to tu flasku fouka to udelalo
jen zvukovy efekt a praskl bok flasky. Pro predfuk na preformy se pouziva
tlakovy vzduch z rozvodu pneumatiky  6 bar a mlikova flaska (preforma 28g
takze lehka) to bez problemu ustala cca 10min pri take otevrene forme,
takze bych se toho nebal(proto jsem i zapomnel ze ji nemam zajistenou a
pustil jsem tam plny tlak).  Na hrubostenne pet flasce tech 5 baru musi
dlouhodobe bezproblemove ustat.