antenni zesilovace

Pátek Září 30 15:35:21 CEST 2016

No dobře. Dám tam pro začátek jen ten jeden zesilovač 20 dB nahoru na
půdu, nebudu tam dávat ten další 10 dB před rozbočovače. Signál za
rozbočovačema by měl mít úroveň o 5 dB vyšší, než signál z antény. Chtěl
jsem tomu ještě těch 10 dB přidat, ale zatím to nechám tak a uvidím.
Když to LTE je takový strašák - koukal jsem že Teroz dělá i zesilovače s
filtrem proti LTE. Ale mají o 3 dB horší šum :-( Ale dělají i samostatné
filtry proti LTE. Tak uvidím.
Anděl