antenni zesilovace

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Září 30 12:59:31 CEST 2016

Potvrzuji uvedená slova.

Dokud u nás vysílal analog, měl jsem předzesilovač a domovní zesilovač a
obraz nebyl pořád 100% čistý (nepočítám duchy). Po přechodu na digitál
jsem postupně obé vyřadil vše jede OK.

Pokud někdo po mě chce udělat antenni rozvod, zkouším nejprve jak se to
chová bez aktivních prvků a teprve následně přidávám jen tam kde je to
nezbytně nutné.

Petr