antenni zesilovace

Čtvrtek Září 29 22:05:09 CEST 2016

No dobře. A když přivedu kabel z antény rovnou do televize, budu na tom
opravdu líp? Televize je opravdu o tolik odolnější než zesilovač? Kdyby
situace byla natolik kritická, nejspíš by se to talo vyřešit laděným
zesilovačem. Ale tuhle situaci neřeší ani výrobci nejrůznějších zvonků a
otvírání vrat na 433 MHz. A taky to většinou funguje.
Anděl