OT UPS pro server

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Září 29 21:09:11 CEST 2016

Niekedy sa prepinalo relatkami a stykacmi. Tam 100 ms na prepnutie bol
uplne bezny cas a rychlejsie sa 'nedalo' Dnes sa prepina polovodicmi a
menice online UPS su synchromizovane so vstupnym napatim, tak pri vypadku
sa prakticky dokaze 'pokracovat' v sinusovke...
To je ale obvykle pri velkych UPS. Desiatky kW a viac.
Pri malych su stale relatka, aj ked pisu cas prepnutia 4-8 ms... to by som
na relatku chcel vidiet...

Dňa 29. 9. 2016 20:38 používateľ "Petr Labaj" <labaj na volny.cz> napísal: