OT UPS pro server

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 29 18:23:19 CEST 2016

To máte v Budějicích tak mizernou síť, že vůbec UPS doma potřebujete?
Já jsem v Brně neměl (předem nehlášený) výpadek už nejmíň 5 let (asi
i dýl, ale to už si nepamatuju). Takže už dneska doma na servery UPS
neřeším.

Jinak to Vaše současné uspořádání je fakt povedené - trvale to žere, a když
přijde výpadek, tak to stejně spadne. ;-)

PL