antenni zesilovace

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 16:24:21 CEST 2016

Jinak já jsem se přestal s TV trápit, protože když už si ji chci
pustit někde jinde tak mi vyhovuje puštění televize v VLC playeru

na počítači. Takže mám raspberry kde jsou dva tunery, ale umělo

by jich to určitě více záleží kolik ruzných multiplexu chcete sledovat

najednou no a pak https://tvheadend.org/

A je to umí to i nahrávat, a je klid..... Samozřejmě to neřeší analogové

rádia, ale jinak je to super.

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 9. 2016 16:02:17
Předmět: Re: antenni zesilovace

"Když já jsem si to natahal všude, kde bych si do té zásuvky chtěl
připojit třeba rádio, popřípadě další malou telku. Takže jeden
rozbočovač na dva výstupy (přízemí, patro) a na každém výstupu jeden
rozbočovač na tři. Možná je to blbost a nikdy to nepoužiju, ale lepší je
to mít všude, než to jednou někde potřebovat a nemít.
S tím UTP je to podobné. Je fakt že jsem si zvyknul chodit s noťasem po
bytě a být připojený přes wifinu. Ale to mě zase mladý zblbnul, že wifi
je pomalá - má server zvlášť na filmy a pak si cpe po baráku data
drátama. Tak jsem to všude natahal a teď je mi blbé to nezapojit...
Anděl