[OT] uklid (skladovani zbytku smd soucastek)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 28 16:06:11 CEST 2016

A zkusil jste se někdy zamyslet kolik radosti ten Váš tchán svým přístupem
udělal mnoha lidem, když jim spravil něco, na čem jim záleželo?
A kolik radosti udělal sobě když něco opravil (často je jedno, jestli sobě
nebo někomu jinému)?

Lidem, vyznávajícím kultruru "nějak to zlobí, tak to vyhodím a koupím nové"
nebo "už to není in, tak to vyhodím a koupím nové" to možná nic neříká.
Ale chápu to, každý máme jiné priority. Mně třeba zase nic neříká třeba
luxusní dovolená (je to pro mě spíš stres, raději pojedu někam na kole),
ale jiným lidem zase ano (a to i natolik, že se kvůli tomu třeba zadluží).
Takže asi nejde na vše pohlížet stejnou "univerzální" optikou.

PL