[OT] uklid (skladovani zbytku smd soucastek)

Dalibor Smolík doma na cassonic.eu
Středa Září 28 10:36:22 CEST 2016

Pani Kondo je totalne trdlo.

Veci, ktore mi nerobia radost, vobec doma nemam, aj napriek tomu moje zasoby
tvori nikolko tisíc druhov suciastok v celkovom mnozstve (podla skladovej
evidencie, ktoru som si napisal sam ako web aplikaciu vyuzivajucu mysql
databazu) 182110ks v celkovej cene okolo 13.000 eur, to urcite vyhadzovat
nemienim.
A ze ich nepouzijem - nevadi, mam ich, jest to nepyta. Ak cokolvek
potrebujem, proste sahnem do prislusneho suflika a mam. Tu je moje riesenie:
http://www.mikrozone.sk/pluginy/forum/forum_viewtopic.php?1590
plus samozrejme vhodny software, suflicky maju indexovy suradnicovy system,
a okrem toho je to delene do logickych celkov (rezistory, kondenzatory, TTL
logika, CMOS, ...), takze aj bez pohladu do skladovej evidencie, kde sa
eviduje aj poloha sa da najst cokolvek rychlo a pohodlne.
Financne ma to nezruinovalo, jedna skrinka stoji u farnella aktualne 27e (ja
som ich kupoval este za 18e), ale ak by som to riesil dnes znova, urobim to
rovnako.
Zakladom je to, co pani Kondo zjavne nikdy nepochopi (proste zenska), ze
veci musia mat svoj stabilny system a cas straveny udrziavanim poriadku je
velmi dobra investicia.
Potom sa deju take veci, ze za mnou chodia kamaradi bastlici, ktori mi nosia
(posielaju) svoje prebytocne/nepotrebne zasoby, ci nemam to ci ono, lebo im
to surne treba - jasne ze mam :)

Takze pohlad mozno z druheho brehu

Dalibor