RE: Výkon sporákového termočlánku

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Září 28 07:54:24 CEST 2016

ano, u peltieru, pokud se ma vubec neco dit, je dulezite udrzet ten rozdil teplot a to je v podstate mozne jen chlazenim vodou a nebo jeste lepe heatpipe.
+ radit do sendvice.
cokoli zebrovaneho proste necha ten peltier ohrat a je po zabave :-).
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Wednesday, September 28, 2016 1:10 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Výkon sporákového termočlánku

To je otázka. Myslím že ty peltiery jsou tepelně dost vodivé a předpokládám že v tom je příčina jejich mizerné účinnosti. Pokud za nima bude ten žebrovaný chladič, jak jsem psal, bude přestup tepla do vzduchu možná i lepší, než přes ten původní plech na kamnech. Když jsem ještě uvažoval o krbových kamnech s výměníkem, zvažoval jsem právě tuto variantu pro napájení oběhového čerpadla nezávisle na síti.
Anděl