Re: Výkon sporákového termočlánku

Středa Září 28 01:10:10 CEST 2016

To je otázka. Myslím že ty peltiery jsou tepelně dost vodivé a
předpokládám že v tom je příčina jejich mizerné účinnosti. Pokud za nima
bude ten žebrovaný chladič, jak jsem psal, bude přestup tepla do vzduchu
možná i lepší, než přes ten původní plech na kamnech. Když jsem ještě
uvažoval o krbových kamnech s výměníkem, zvažoval jsem právě tuto
variantu pro napájení oběhového čerpadla nezávisle na síti.
Anděl