skladovani zbytku smd soucastek

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Září 28 00:40:05 CEST 2016

koupil jsem si nekolik sad soucastek od "krcmare" a celkem fajn je jednoduche stazeni gumickou pasku na sebe.
je to po dekadach, na jedne strane je napis fixou, z te strany nestrihat :-).
pak clovek sahne po balicku, do strany vykloni spravnou hodnotu a odstrihne.
je to rychle, a nejak dost pouzitelne .
je dobre si strihat/objednavat pasky  na rozumnou delku, ale asi neni problem mit tu samou hodnotu nekolikrat na sobe.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Urbanek
Sent: Tuesday, September 27, 2016 10:43 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: skladovani zbytku smd soucastek

Zdravim,
po vice nez deseti letech prace se smd se mi nahromadilo obrovske mnozstvi radove kusovych zbytku, ktere skladuji v puvodnich obalech se stiky (obvykle pytliky) a nijak je netridim. Pytliky mam ruzne v papirovych krabich jejichz pocet rozsiruji pote co se krabice zaplni. Tak to jde stale dokola. Problem je v tom, ze uz nemam ani potuchy co kde je a co tam vlastne je. Prohledavat totiz tenhle "sklad" zbytku je vzdy na hodiny takze to delam jen kdyz zapomenu neco objednat a/nebo je akutni nouze. Uz jsem si rikal mnohokrat ze to musim nejak zorganizovat. Ale jak? Jak skladujete kusove mnozstvi ruznych IC, polovodicu, kondenzatoru, rezistrou, indukci atp. navic v ruznych pouzdrech aby se v tom dalo jakz takz vyznat? Ruzne suplicky a krabicky jsou nerealne jelikoz jsou pro par kusu malych pouzder vzdy velke a muselo by jich byt opravdu velke mnozstvi, takze se nedaji pouzit. Poradace na filmy se hodi na veci v paskach, ale na veci v rozsypu myslim ze moc ne. A kdyz jsou v pasce jednotky kusu tak to taky neni ono. Poradte jak tohle resite.

Turby