skladovani zbytku smd soucastek

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Září 28 00:28:01 CEST 2016

Mám několik průhledných plastových krabic.

V jedné jsou např. pasivní součástky, v jiné konektory, jinde polovodiče...

V každé s nich je několik velkých, průhledných pytlíků. V jednom jsou např.
IO v SMD, v jiném IO THT, bipolární tranzistory, ...
V IO SMD je několik menších, průhledných pytlíků. V jednom analog, v druhém
digitál hradla a pod., digitál procesory, paměti a jiné IO s vysoukou
integrací, kromě procesorů, jiné digitál. IO.

V procesorech jsou další, malé, průhledné pytlíky: LPC, AVR, ostatní.

V AVR jsou ještě menší: ATmega8, ATmega88PB, směs malých AVR, směs velkých
AVR.
V těchto pytlících jsou již jednotlivé součástky bez obalů, případně v
kouscích pásků, když jich bylo víc.

Pak mám ještě krabici, do které házím zbytky a tu jednou za čas roztřídím.

--------
Pásky z pytlíků v krabici p. Labaje bych vytahal a seřazené podle hodnot
navlík na kus drátu, jako klíčky na kroužek. Pak bych je dal do jednoho
pytlíku a ostatní zužitkoval na něco jiného:-)

PH