zasuvka TV, radio, internet

Úterý Září 27 15:15:20 CEST 2016

Ano, na 100Mbit se používají jen dva páry = 4 dráty. Na celém světě
jsou miliardy kilometrů zbytečných dvou drátů v ethernet kabelech.

Na 1Gbit se používají všechny dráty z UTP kabelu.

Na ethernet s POE (typicky VOIP telefony, které jsou po tom kabelu
napájené) se používají všechny dráty z UTP kabelu.

Pavel Kadečka.