Baluova DDS

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Září 27 10:57:58 CEST 2016

No vcera jsem ze zoufalstvi to pripojil i na PCcko....nevim, ale podle me
vubec nefunguje rezim s frekv. modulaci - urcite nejak funguje nejak to
rozmitani

Chtelo by to uvolnit ten kod nebo aspon strucne napsat co ten FW opravdu
dela a umi. A idealne uvolnit i komunikacni protokol s PC.

Ja to sice potrebuji jen obcas, ale pak to cloveka docela zamrzi, ze to je
vic cerna skrinka...

RV