samoobjednavka v TME

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Září 27 10:21:01 CEST 2016

Hej, já myslím, že určitě, protože
mě se to taky jednou stalo, že jsem si nechal věci v košíku

a samo se to objednalo. Paradoxem je to, že mě to pak

celkem pomohlo, takže určitě skvělá služba :-).....

Od té doby si dávám pozor abych nenechal nic v košíku přes noc.

(Mám pocit, že někde snad bylo napsáno, že se v noci košík snad maže)

Ale je to hloupé (ať už to mazání nebo objednání) protože jsem zvyknutý

si nechávat v košíku věci a postupně je doplňovat, tak v TME to hold

dělám přes ty jejich složky z těch se mi to nikdy ještě neobjednalo.....

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: balu <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 9. 2016 9:40:53
Předmět: Re: samoobjednavka v TME

"urcite to je novy servis pre zakaznikov. Na zaklade dlhodobeho
sledovania Vasich objednavok a nakupnych navykov a na zaklade spehovania
cez nasadeny software vo Vasom telefone a pocitaci specialny algoritmus
vypocital, ze prave teraz potrebujete doobjednat 10 kusov 7805.
Potvrdili ste ze sa zidu. Takze je jasne, ze nova sluzba zakaznikom
funguje perfektne :-)

Ked to vedia uz aj chladnicky od Microsoftu, preco nie velky distributor
suciastok :-)

b.