samoobjednavka v TME

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Září 27 09:46:45 CEST 2016

Nasiel som zhodu nejakeho cisla objednavky alebo co to je.
"TME order number Numer zamówienia TME" (dnesne) == "Ref. čísl.
objednávky" (objednavka z 6/2016).

ALE

V objednavke z 6/2016 je ta ista suciastka
objednane mnozstvo 10
potvrdene mnozstvo 10
na sklade

takze mi to vtedy dodali, nieco sa im prihodilo, zrejme sa im preklopil
bit v databze a dodaju znovu, ale drahsie ako vtedy :)

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.