samoobjednavka v TME

balu balu na k-net.fr
Úterý Září 27 09:40:47 CEST 2016

urcite to je novy servis pre zakaznikov. Na zaklade dlhodobeho
sledovania Vasich objednavok a nakupnych navykov a na zaklade spehovania
cez nasadeny software vo Vasom telefone a pocitaci specialny algoritmus
vypocital, ze prave teraz potrebujete doobjednat 10 kusov 7805.
Potvrdili ste ze sa zidu. Takze je jasne, ze nova sluzba zakaznikom
funguje perfektne :-)

Ked to vedia uz aj chladnicky od Microsoftu, preco nie velky distributor
suciastok :-)

b.