Re: Výkon sporákového termočlánku

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Září 26 22:13:59 CEST 2016

Samozřejmě v takto jednoduchém příkladu je to jednoznačně tak, jak
píšete. Pokud jde o peltier jako zdroj proudu, pak snad možná u nějakého
ostrovního systému, ale i tam je to velmi diskutabilní. U složitějších
systémů, kde se mísí několik oborů, nejen elektronika jde někdy přijít
na zajímavou kombinaci, která jiné nenapadla, zvláště pokud zafunguje,
že "zvyk je železná košile". Třeba v mém oboru, t.j. tepelná čerpadla to
funguje docela znamenitě. Ale to už je trochu akademická úvaha.

Martin Záruba