Re: Výkon sporákového termočlánku

balu balu na k-net.fr
Pondělí Září 26 22:00:54 CEST 2016

tu prichadza na rad samokontrola sedliackym rozumom. Ak by to bolo take
uzasne, uz by sa to vsade pouzivalo. Aspon z mojho pohladu je velmi
naivne si myslet, ze som objavil nieco uzasne, na co doteraz neprislo 6
miliard ostatnych ludi :-) V robote si to vzdy hovorim, ked znovuobjavim
nejaky zakladny princip :-)