Re: MECH: házivost sklíčidla vrtačky

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Září 26 10:26:50 CEST 2016

Já mám Makitu

http://akusroubovaky.heureka.cz/makita-bhp453shex/

i po pěti letech intenzivního používání naprostá spokojenost. O
házivosti jsem nikdy neuvažoval, okem nic vidět není.

DeWalt je už nějakou dobu Black & Decker a obávám se, že ho plně zasáhlo
katování kostů. Co jsem viděl jejich výrobky z poslední doby, docela mě
to znechutilo. To stejné platí pro značku Stanley, kterou taky koupili.

JMN