Kde koupit fotodiodu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 26 00:42:44 CEST 2016

>za mých mladých let se na tohle používala vakuová fotonka v køemenném
>skle.

Dalsie jezkove voci... Tak stary nie ste. To je uplne rovnaka kategoria ako
tie nizkosumove elektronky. Mohli ste ju za mladi vidiet v nejakom
inkurantnom pristroji, ale v 80tych rokoch sa hole vakuove fotonky
rozhodne uz v nijakej modernej aplikacii nepouzivali.

Ja som sa sice este ucil na VS, zaciatkom 90tych rokov, ze na ucely
pocitania fotonov (napr. pri tom slavnom merani vzdialenosti mesiaca
odrazom od kutovych odrazacov (nie tych zo zadneho blatnika bicykla) ktore
tam nechali Armstrong a spol.) sa este stale pouzivaju vakuove
fotonasobice, co je derivat vakuovej fotonky; ale uz v tom case to nebola
pravda, ako to dokazuje otazka "cim su nahradzovane vakuove fotonasobice v
medznych aplikaciach" ktoru som dostal pri objahobe diplomovky (ze som na
nu nevedel odpovedat lebo to nebolo v nasich osnovach, ale skusajuci z
temy diplomovky usudil ze by som to mal vediet, tak to je uz ina vec :-) ).

> Das 50 drogeriovych paralelne a je vymalovano. Za polovicnu cenu :)

No pockaj, toto je nejaky CERNovsky vypocet ci co... Ak porovnam
Bestrahlungsempfindliche Fläche tak mi ich staci nejakych 14-15 aj s
rezervou... a cenovy bonus bude este priaznivejsi o to ze ten Hamamatsu
bude od hentoho "nounejmu" tipujem este tak zo 2x drahsi...

wek