Re: MECH: házivost sklíčidla vrtačky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 25 16:52:48 CEST 2016

To je docela legrační vrtačka.
A to bych ještě skoro řekl, že jsou ještě i čelisti v té vrtačce taky
šikmo, ale na tom videu naštěstí naopak než je celá hlavička, takže
trochu kompenzují tu šikmo nasazenou/vyrobenou hlavičku.

Soudím z toho, že takhle od pohledu sebou ta samotná hlavička
mlátí snad ještě víc než špička toho vrtáku.

Každopádně to je slušná antikoncepce proti kupování nářadí DeWalt.

PL