VKV jednotka s ECC85

Neděle Září 25 15:11:02 CEST 2016

Jo to jsem už taky někde četl. Že je tam atmosferický šum větší, než
tepelný a že směrem k nižším kmitočtům se zvyšuje. V nějakém strašně
starém čísle časopisu Sdělovací technika dokonce uváděli, že na kmitočtu
50 KHz (bývalá OMA 50) nemá smysl rámová anténa větší než 30 cm. Byl tam
nějaký graf a atmosferický šum tam byl přes 70 dB. Jenže časopis někam
zapadnul a od té doby jsem o tom nikde nic nenašel :-(
Anděl