Re: Výkon sporákového termočlánku

jurp jurp na volny.cz
Neděle Září 25 10:04:08 CEST 2016

Temer vsecho jde, ale bude tam velice mizerna ucinnost.
Mrknete do grafu, nahodne napr. zde:
http://www.thermonamic.com/TEP1-1994-3.5-English.PDF
Pro teploty hot/cold 150°C/120°C je ucinnost ~2.5%.
Pro vasich 105/75 to bude jeste vetsi mizerie.
Odhad bych to tak max. ~1.5%.

Takze ziskame ~225-300W za idealnich podminek, kdy je nejvetsi zima a
tim padem nejvetsi vyroba tepla.
Od toho odecteme ztraty na menici, spotrebu druheho obehoveho cerpadla,
a skoncime u idealni hodnoty <200W s "reproduktorovym dodatkem" PMPO.

Kdysi jsem si podobne hral s v te dobe dostupnym chladicim modulem
rady TEC (limit ~70°C) a odlozil jsem ho do suplete, kde jiz radu
let tise lezi.

Zaver si musite udelat sam, zda se to vyplati.

JURP