Re: OT: oběhové čerpadlo WILO

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Září 24 22:51:20 CEST 2016

Já to nevzdal brzo, vzdal jsem to po zralém uvážení. měl jsem na
dnešek trochu jiný program a nechtělo se mi ho měnit.
Nakonec to čerpadlo i s tou vyhořelou lektronikou mi doma zůstane a
můžu to zkusit spravit později.
vyhazovat to zatím nebudu. Problém je, jak zjistit, co tam opravdu
odešlo,  ještě než shořely ty dva odpory. Je to opravdu složité , viz
ty polské fotky.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW