Re: OT: oběhové čerpadlo WILO

Halen halen na seznam.cz
Sobota Září 24 22:42:09 CEST 2016

Nabízí se kniha Ondřeje Neffa: Reparátor - vřele doporučuji, případně
názory na diskuzi na jednom nejmenovaném Babišově serveru, že kurvítka v
elektronice nejsou... a jsou to pouze výmysly nepřejících lidí.

Řízené stárnutí je věc, o které se nesmí mluvit.

Fascinuje mě design přístroje, kdy kritický kondenzátor pro řídící obvod
standby je umístěn cca 2mm od chladiče mosfetu :-) Zatím opravdu náhodu
nehledejte :-)

Honza