Re: OT: oběhové čerpadlo WILO

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 24 14:50:16 CEST 2016

Promiňte, že se zeptám netechnicky, ale vrtá mi to hlavou.
Už 2x jste zmínil něco jako "naštěstí bude o víkendu teplo"
a "snad do té doby nezmrzneme".
To bydlíte někde na Horské Kvildě nebo na Jizerce, nebo jste
tak strasně přecitlivělý na každý výkyv jen trochu mimo
superkomfortní pásmo? Probůh vždyť je teprve září.

Ještě mě napadlo, že možná máte doma nějaké velmi citlivé
biotechnologie nebo Vám třeba ujíždějí nějaké oscilátory, ale
to oboje by asi mělo svůj termostat.

PL

P.S. V žádném případě se Vás nechci nijak dotknout. Jen mě to zajímá.