VKV jednotka s ECC85

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Září 24 00:29:41 CEST 2016

No ta sasi se mejou ve vane se saponatem naprosto bezne - jinak je neni
ani mozne vycistit. Samozrejme se do traficek neleje voda proudem.
Proste chce to s citem.

Dneska dorazily vsechny soucastky - hlavne svitkove kondy. Je pravdou,
ze AM jde doladit naprosto luxusne i jen podle ucha. Sedi mi i stupnice.
Jeste to same musim udelat pro KV.

Po doladeni trafa zesilovace mf to zaclo bejt konecne naprosto luxusni
radio - je to fakt citlive a je tam plno stanic. Po tom doladeni uz
ukazuje pravne i to magicke oko - krasne se roztahuje.

Ta prijimaci cast je fakt neskutecna...

RV