Re[2]: OT: oběhové čerpadlo WILO

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Září 23 21:58:42 CEST 2016

Samozřejmě může být vše jinak, ale nezdá se mi z principu rozběhový kondenzátor a regulace otáček. Z principu jen ve velmi malém rozsahu. Není ten kond třeba předřadnej pro elektroniku?

Používá to třeba Metabo na akučky. 1/4W dráťák jsem zatím v životě taky neviděl, ale určitě jsem ještě neviděl vše. Spíš mě zajímají ti brouci. Případně ty výkoňáky. Z principu to může být dvoufázový motor s 90st posuvem a regulace 2x2. A protože na buzení těch BD bude třeba proud, tak proto ten předřadnej kond. Jaká je jeho hodnota? Jednotky uF? Určitě souhlasím s tím, že odpory neodešly jen tak. Začal bych naslepo měřením výkonových prvků. Kolik má čerpadlo naběháno? Pokud roky, tak určo bych měřil ten kond. Lze najít alespoň některý z brouků na netu? Zkuste podle DS aspoň napájecí napětí, jestli je v normě. Zkuste si nakreslit aspoň kousek schématu okolo těch odporů. Víc mě zatím nenapadá, foto napoví.

pg