Re: Urychlení leptání vibracemi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 23 20:07:01 CEST 2016

To je asi dobrý nápad.

Mně sice na práci se sklem naprosto schází know-how i vybavení, proto
jsem tímto směrem nikdy neuvažoval. Ale těch pár kousků by se asi
dalo si celkem snadno a levně nechat uříznout na míru ve sklenářství.

Díval jsem se, že lepidla na akvária jsou docela laciná. Navíc je
to na bázi silikonových tmelů, takže vnitřní infrastruktura by se už dala
udělat z plexi, to ten silikon určitě přilepí taky.

Otázkou je, jestli by skleněná nádoba snášela ohřev zvenku kontaktem
s vyhřívací plochou. Ale pokud ne, tak by se zvolil vnitřní ohřev.

Díky za tip.

PL