Re: MECH: házivost sklíčidla vrtačky

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Září 23 17:47:52 CEST 2016

To je megašmejd. Drahá sklíčidla hází ve stovkách, levná dvě desetiny,
pro tohle už ani neexistuje kategorie. Ale na reklamaci by to chtělo
aspoň změřit na broušeném trnu s průměrem zhruba uprostřed rozsahu
sklíčidla a hodinkami. Reklamaci bych neviděl jako nemožnou, když
uvedete, že jste v dobré víře očekával, že bude splněna příslušná EN,
ČSN nebo DIN.

Aleš Procháska