Nabijecka IPC-1L vs. test kapacity clanku

Pátek Září 23 13:15:36 CEST 2016

Rozdíl je taky v tom, že IPC-1 se nedá koupit samostatně, ale jen s
bateriemi, které nepotřebuju (a které prý za moc nestojí). IPC-1L se
dá koupit už za 650 Kč, zatímco IPC-1 cca od 1100 Kč nahoru (a v té
sadě jsou mj. 4xAAA, pro které už vůbec nemám využití).

Jen mě zarazilo, že při prvním testu má článek kolem 1000 mAh, až při
druhém cca 2000 mAh.

P.K.