[OT] Kinect - proste ta videohra, jak se hraje telem

Doležal Dušan duffa na email.cz
Pátek Září 23 12:50:58 CEST 2016

Jejda, já už si ty názvy moc nepamatuju a hlavně jich zase tolik nemáme.
Přímo s Kinectem dostanete něco od Microsoftu, google napověděl že se to
jmenuje Kinect Adventures!. Tam jde myslím taky něco hrát ve dvou,
obrazovka se rozdělí na dvě půlky a hrají dva zaráz. Pak jsou dobré
Kinect Sports Season 1 a Season 2, já je ještě kupoval každé zvlášť ale
pak se to prodávalo jako dvojcédéčko celkem levně, tam toho jde hrát ve
dvou poměrně dost. To cvičení se jmenuje Your shape, my máme nějakou
verzi 2012, dnes už možná bude novější. Pak máme nějaké tancování, snad
Dance Central? Ale to vůbec nevím jestli za něco stojí, musel bych se
zeptat dcery :-) To procházení otvory ve zdi se jmenuje Hole In The
Wall, ale hráli jsme jen demo. To je celkově výhoda toho Xboxu (ale
počítam že ostatní konzoly to mají podobné až stejné), podobně jako u
mobilů je tam nějaký "Shop" kde se dají kupovat hry a u spousty z nich
jde stáhnout hratelné demo. Chce to ale verzi s HDD, existuje i nějaká
verze s tuším 4BG flash a tam by se asi nic moc nevešlo.

Jinak jak už psali ostatní tak máme Xbox360 který už je opravdu dost
starý, ale jak sám píšete tak zrovna u tohoto typu her to není moc o
výkonu. Xbox One bude samozřejmě někde jinde, určitě i přesnost Kinectu
bude mnohem lepší, ale otázka je jestli to nějaké ty pohybové hry
dovedou využít. Takže pokud to chcete jen na to skákání a děcka nebudou
hrát jiné hry, tak by asi i ten Xbox360 stačil. Pak je možná ale lepší
koupit ho ještě levněji z druhé ruky, počítám že ti co si koupí novější
Xbox si tu starou verzi nebudou nechávat (pokud je tedy ta novější verze
kompatibilní se starčími hrami, to nevím jistě, ale u některých
Playstation to tak nebylo) a bude jich na prodej habakuk.

Dušan Doležal