Re: UV LED osvitovka a vliv vyzařovacího úhlu LED

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 23 12:12:45 CEST 2016

Pro krytí používám taky sklo, mám tenké, jen 1.8mm.
Cílem je časem udělat vakuový přítlak a používat mikrotenové sáčky
nebo hladké kancelářské složky na papíry, ale nejsou lidi.

Dřív jsem používal Hg výbojku 125W. Svítil jsem ze 48cm 7 minut.
Měl jsem výbojky dvě - jednu se sundanou baňkou a druhou kompletní
i s luminoforem. Zajímavé je, že při stejné délce osvitu vycházely líp
ty PCB, které jsem svítil kompletní výbojkou i s luminoforem. A to byly obě
výbojky nové, tedy nebyl problém ve vypáleném luminoforu.
Takže evidentně ten luminofor propouští hodně UV, nebo je ten resist výrazně
citlivý i na blízkou modrou.
Používám ještě starý resist, který měl citlivost na delší délky kolem 405nm.

PL