Re: UV LED osvitovka a vliv vyzařovacího úhlu LED

Čtvrtek Září 22 23:23:48 CEST 2016

jen bych se zeptal - jsou na tu osvitku opravdu potřeba UV led?
Nestačily by modré? Ta emulze má opravdu tak výrazné maximum na tom UV?
Zatím mám rtuťovou výbojku, ale taky nevydrží věčně. Ostatně Hg výbojka
by měla mít dost výkonu na vlnové délce snad 254 nm, exponuju to přes
sklo a funguje to. Taky uvažuju, čím výbojku nahradit. Modrých ledek je
o dost větší výběr, než těch UV a neškodí to tolik očím.
Anděl