Re: UV LED osvitovka a vliv vyzařovacího úhlu LED

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 22 20:18:39 CEST 2016

Díky za odpověď.
Vím, že jste plánoval to postavit. To byl taky částečný motiv toho,
proč jsem se teď na to ptal, tedy jestli jste to zrealizoval a případně
s jakým výsledkem.

Ten stabilizátor jen s oříznutím napětí vyššího než nastavená mez
mně nepřijde na danou aplikaci ideální. Nebo se pletu?
Pokud tam nedáte nějakou hodně velkou kapacitu, ze které to
skoro celou půlvlnu pojede, tak bude to napětí a tedy i proud
hodně pulzující (podle mě). Navíc to při vyšším napětí v síti
bude mít jiné časové poměry on/off, takže to bude nejen pulzující,
ale i závislé na napětí sítě.

PL