OT divne razeni threadu v gmailu

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Září 22 09:39:13 CEST 2016

Zdravim,

no toto sa mi nestalo, ale vseobecne gmail ide dole vodou. Normalne mi
chodia cudzie maile (adresu ukazuje moju), furt sa niekde niekto
zaregistruje s mojou adresou (nikto cudzi sa neprihlasuje na moje
konto). Zrejme koli specialnemu spracovaniu bodky v email adrese.
Najnovsia vec, ze nechodia prispevky z konfery.

Kedysi som pouzival gmail ako primarny... Uz ho moc nepouzivam.

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.