Re: Regulátor se zpětnou vazbou

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 22 00:53:28 CEST 2016

 22.9.2016, 0:37:04

Stare elektronkove TV, taktez mely chassi primo spojene se siti a
urcite byly na 220 V.

Jinak, k puvodnimu dotazu - jasne, patricnou izolaci je (melo by byt)
nutne zajistit, ale plastova hridelka neni jedinou moznosti.
Drive se v tech zapojenich triak-diak pouzival TP280, ten se s
plastovou hridelkou puvodne ani nedelal, snad nejake pozdejsi
modifikace. Ale byl navrzen kompatabilni s elektronkovymi
konstrukcemi, takze izolace mezi prac. drahou a chassi byla, tusim
500V a i samotna draha byla na nejakych 200-300V.
U mnoha zapojeni Tr-Di, se na pracovni draze potenciometru, muze
vyskytovat skoro plne sitove napeti, ktere ty dnesni potencionetry o
10mm prumeru, vykonove ani napetove nezvladaji, coz si mnohy
realizator neuvedomuje a pak se divi ze obvod dela psi kusy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz