Arduino ESP8266 ryclost/verze

Středa Září 21 21:45:00 CEST 2016

Trosku si hraju se subj., je to velmi snadne na pouziti a zda se docela
dobre implementovane.

Na modulu NodeMCU s (asi) ESP12E to chodi svizne, na nejakem starem, co
jsem vyhrabal se supliku z doby, kdy to zacinalo, funguje program
(priklad s web serverem co zobrazuje graf) asi 10x pomaleji. Procesor i
SPI flash ma polovicni frekvenci (160/80 vs 80/40 MHz, oboje QSPI)

Neni nejaky problem v nastaveni ICACHE pri zmene konfigurace modulu,
nebo je nejaky propastny rozdil v moznostech CPU? Nejak to asi nebudu
zkoumat a koupim nove moduly, ale zarazilo mne to.