Re: Regulátor se zpětnou vazbou

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Září 21 18:01:44 CEST 2016

Jak tady koukám na ty regulátory (včetně toho z Tipy), docela se mi
vnucuje otázka - nebývávalo dobrým zvykem (či nedejbože dokonce
foršriftem), že u čehokoliv, co bylo přímo spojeno se sítí, musely být
potenciometry jen a pouze s plastovou (resp. nevodivou) hřídelí? Jasně,
jsou dražší a možná se i o chlup hůř shánějí. Že na to kašlou číňani je
celkem jejich věc, ale v téhle konfeře? Uf, uf!!!, jak by řekl Inču-čuna.

Pavel Kutina