Jak zapojit stineni od RJ45

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Září 20 22:16:16 CEST 2016

Zatím to vidím na VN kondík na GND a bleskojistku na PE.
Ale třeba ještě někdo přijde s nějakým AN, které by můj názor změnilo.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Na některých síťových kartách je to připojeno přímo na GND karty,
na některých je to přes vysokonapěťový kondezátor.
Ale protože je to prakticky vždy spojeno s kovovým panýlkem karty,
a protože většina PC má plechovou uzemněnou bednu, tak
to stejně všechno skončí na jedné hromadě, tj. na GND počítače,
kam je připojeno i PE zásuvky.