VKV jednotka s ECC85

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Září 20 21:54:39 CEST 2016

Teorie, že se v tom někdo šťoural a zkoušel to přeladit vejš vypadá též zajímavě. Kor pokud mu někdo radil, to máš jednoduchý zmenšíš kondík....

Pak asi nezbyde než pečlivě zkontrolovat hodnoty, případně odhadnout co mohlo být změněno. Např. hnědé polštářky(keramické kondy) novější doby.

Kařdopádně bych zkoušel donutit oscík ke změně. Ať nahoru či dolů. Měřit máte čím. Pro prvotní kontrolu klidně sosejte na odporu.

pg